Lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi.

  1. 1.Czym jest Rodzinka?

    Rodzinka to Program Lojalnościowy dla stałych Klientów sieci Carrefour.
    Polega on na zbieraniu na specjalną kartę punktów, które wymieniane są automatycznie w kasie na e-Kupon rabatowy o wartości 10 zł.
  2. 2.Jaka jest różnica w funkcjonowaniu programu Rodzinka w sklepach Carrefour i Carrefour Market?

    W sklepach Carrefour i Carrefour Market można zbierać punkty na kartę Rodzinka. W hipermarketach Carrefour i supermarketach Carrefour Market punkty naliczane są za paragon oraz specjalne kupony.
    Dodatkowo dla posiadaczy karty Rodzinka w sklepach Carrefour Market wybrane produkty oznaczone w gazetce i w sklepie symbolem „Z Rodzinką zyskujesz” mają obniżone ceny, dzięki temu zapłacisz za nie mniej – pamiętaj tylko, aby w kasie okazać kartę Rodzinka.
  3. 3.Które produkty mogę kupić w niższej cenie dzięki karcie Rodzinka?

    W sklepach Carrefour Market produkty, które możesz kupić taniej dzięki karcie Rodzinka są oznaczone specjalnym symbolem „Z Rodzinką Zyskujesz”. Ten sam symbol znajdziesz również w gazetkach. Aktualna gazetka dostępna jest na stronie http://www.carrefour.pl/promocje/gazetka-promocyjna.
  4. 4.Gdzie zbierać punkty Rodzinka?

    Punkty możesz zbierać we wszystkich supermarketach Carrefour Market oraz wybranych hipermarketach Carrefour. Tutaj znajdziesz listę sklepów.
  5. 5.Czy punkty mają termin ważności?

    Jeżeli używasz karty Rodzinka systematycznie, punkty nie tracą ważności. Jeśli nie używasz karty przez 12 miesięcy – zostaje ona zablokowana, a punkty przepadają. Aby kartę odblokować wystarczy, że okażesz ją przy kasie podczas zakupów.
  6. 6.Za co otrzymuję punkty w programie Rodzinka?

    Punkty otrzymasz za:
    paragon – za zakupy od 1 gr do 9,99 zł otrzymasz 1 pkt, za wydane każde kolejne 10 zł – otrzymasz 3 pkt.
    realizację specjalnych kuponów – okazując je przy kasie otrzymasz ekstra punkty.
  7. 7.Na co mogę wymienić punkty?

    Każde 600 punktów zebrane na koncie wymienisz automatycznie w kasie na e-Kupon rabatowy o wartości 10 zł. e-Kupon rabatowy zrealizujesz podczas kolejnych zakupów.
  8. 8.Jak mogę zapisać się do programu Rodzinka?

    Przyjdź do swojego sklepu Carrefour Market lub wybranego hipermarketu Carrefour – kartę i formularz zgłoszeniowy odbierz w Punkcie Obsługi Klienta lub w kasie. Uzupełnij formularz na miejscu i zostaw go w POK lub zabierz go ze sobą do domu i uzupełnij (tutaj). Rejestracji możesz też dokonać dzwoniąc na infolinię pod numer telefonu 801 200 000. Tylko prawidłowa rejestracja zapewni korzystanie ze wszystkich ofert specjalnie przygotowanych dla posiadaczy karty Rodzinka.
  9. 9.Jak działają specjalne kupony?

    Są to kupony, za które otrzymasz ekstra punkty okazując je przy kasie. Na każdym kuponie znajdują się dokładne informacje na temat sposobu jego wykorzystania, daty ważności, kwoty zakupów, itp.
  10. 10.Kto może zostać uczestnikiem Programu Rodzinka?

    Do programu może przystąpić każda pełnoletnia osoba, która wypełni formularz zgłoszeniowy i wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.
  11. 11.Ile muszę zapłacić za kartę Rodzinka?

    Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym Rodzinka, a tym samym karta uczestnika, są darmowe. Dodatkowo do karty głównej otrzymasz bezpłatnie dwie karty-breloki, które możesz doczepić do kluczy lub podarować swoim bliskim i razem zbierać punkty na wspólnym koncie.
  12. 12.Co zrobić w przypadku zmiany danych takich jak adres, nazwisko, itp.?

    Zmiany danych osobowych można dokonać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta sklepu Carrefour Market i wybranego hipermarketu Carrefour lub dzwoniąc na infolinię pod numer tel. 801 200 000. Pracownik Punktu Obsługi Klienta lub pracownik infolinii, aby zweryfikować kartę Rodzinka na której będą wprowadzane zmiany zapyta o dotychczasowe dane które zostały umieszczone na formularzu zgłoszeniowym, a następnie uaktualni dane wg. podanych informacji.
  13. 13.Co mogę zrobić w sytuacji gdy moja karta Rodzinka zagubiła się?

    W tym celu należy udać się do Punktu Obsługi Klienta sklepu Carrefour Market lub wybranego hipermarketu Carrefour, gdzie zostanie wydana nowa karta. Jeżeli znasz numer starej karty (np. podany jest na paragonie), wówczas punkty od razu zostaną przelane na nową kartę, a stara karta zostanie zablokowana. Jeżeli nie pamiętasz numeru zgubionej karty, zadzwoń na infolinię pod numer 801 200 000 gdzie podając swoje dane pracownik odnajdzie numer zgubionej karty.
powrót do góry
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Carrefour Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pozn. zm.) w celach marketingowych obejmujących przesyłanie mi informacji handlowych drogą elektroniczną na wskazane przeze mnie adresy email.